GP dag!!!!

hejsan det ä GP dag på panfu! skriv en kommentar om ni vill ha en ny tävling.   idag var det jätte kul det var så här
vi åkte dit vi skulle fira midsommar jag o min syrra gick till fiskedammen (vi skulle stå där inne) först kom de inga barn som ville fiska o sen var det en jättelång kö! efter inte så jätte länge tog alla saker slut! vi fikade köpte
lotter o köpte kolor o sen kom det en till kö till fiskedammen o då gick jag o mon syrra tillbaka dit
då hade de gjort några godis påsar o sen tog  de slut o du hämtade de kolapåsar o sen tog ju de också slut o sen var dagen i fiske dammen slut så då gick jag o köpte en till kolapåse och
innan vi åkte hem från midsommar firandet så, skulle vi köpa några lotter o vi vann en solstol!! hej då!
PS. det hände en sak som jag kommer minnas tyvärr blev det ingen midsommarstång den välte o jag tror den gick sönder som tur var det ingen som hamnade under. det var tråkigt att midsommar stången pajade

Kommentarer
Postat av: Zandra

Wow, this piece of writing is good, my sister is analyzing these kinds of things,
thus I am going to convey her.

2013-07-17 @ 13:03:20
URL: http://womanfit.ch/profile_info.php?ID=249

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0